Sõidukite kliimasüsteemide täitmine ja remont.
Kliimasüsteemi/konditsioneeri täitmine eeldab litsentsi ja vajalike masinate olemasolu.
Sõiduki konditsioneeri (kliimasüsteemi) täitmine on vajalik siis, kui mingil põhjusel enam auto salongi ei jahuta või kui aknad seest uduseks lähevad.
Konditsioneeri täitmine ja hooldus sisaldab:
- vana külmaaine, niiskuse ja osaliselt määrdunud õli eemaldamist;
- vaakumis hoidmist (20 minutit);
- Pärast vaakumi kontrolli ja niiskuse eemaldust lisame õige koguse margikohast külma-ja värviainet ning õli.
Kui kliimasüsteem on terve, piisab uuest täitmisest.
Aegajalt on aga olukordi, kus konditsioneeri torud on katki.
Sellisel juhul konditsioneeri täitmine ei aita.
Kui on kahtlust, et konditsioneeri torudes on leke, tuleb see koht UV abil üles leida ja ära parandada ning seejärel teha vaakumi kontroll ja uus täitmine külmaaine ja õliga.
Üldiselt on levinud kahte erinevat tüüpi külmaaine.
Nii öelda vana tüübi R134A ja uuema tüübi (loodussõbralikum) R1234YF ained. Neid omavahel segada ei tohiks.
Elektriautodes ja ja ka mõnel uuemal MB ja Audi mudelil kasutatakse kliimasüsteemides ka R744 gaasi.
Sellega gaasiga tegelevad margiesindused.