Ummistunud DPF filter ja millised on selle erinevad lahendused?

Mida teha ummistunud dpf filtriga? Milliseid erinevaid lahendusi on tänasel turul pakkuda?

Tänapäeva diiselsõidukite üks põhilisemaid küsimusi, mis varem või hiljem esile kerkib on kindlasti seotud ummistunud tahmafiltriga, ehk DPF-filtri või teisisõnu ka kübemefiltriga.

Mida teha kui tahmafilter on umbes ja auto armatuurile ilmus sellekohane märge?


Kas umbe läinud DPF-filter välja lõigata ja auto ümber programmeerida?
Või DPF filter läbi pesta, puhastada mõne müügil oleva kemikaaliga või hoopis uus filter panna?

Loe lisaks “Ummistunud DPF filter ja millised on selle erinevad lahendused?”

Miks tasub teha alati diagnostikat?

 

Oma igapäevases töös oleme tihti tähele pannud, et kliendid kergelt pelgavad diagnostikat. Eriti siis, kui kusagil mujal on veakoodid kätte saadud.

Põhjus on üldiselt imelihtne- kes ikka tahaks maksta juurde, kui kusagilt on juba diagnoos saadud!? Eriti veel, kui diagnoosi on pannud kõiketeadev Google ise.
Palju on ka neid kliente, kes on varasemalt käinud diagnostikas kusagil mujal ning soovivad meie juures probleemile lahenduse leida.

Loe lisaks “Miks tasub teha alati diagnostikat?”

Lekkivad pihusti põhja seibid. Miks lekivad ning kuidas seda vältida?

Diiselmootori pihustite seibid on küll üsna pisikesed, aga kahju mille need tekitada suudavad, võib olla kordades suurem. Pihusti seibidest põhjustatud probleemide lahendamine on Karla Auto töös igapäevane. Ja kuna ka kliendid sellega tihti kokku puutuvad, siis siinkohal annab nõu meie spetsialist.

Loe lisaks “Lekkivad pihusti põhja seibid. Miks lekivad ning kuidas seda vältida?”

Uus, efektiivne ja säästlik DPF tahmafiltri puhastustehnoloogia

DPF

Diiselmootori tahmafilter DPF – Diesel Particle Filter. Eesti keeles kasutatakse ka nimetust kübemefilter.

Enamusel tänapäeva diiselautodest (EURO 4, EURO 5, EURO 6) on heitgaaside puhastamiseks paigaldatud DPF tahmafiltrid ja katalüsaatorid. Katalüsaatori peamiseks ülesandeks on keemilise protsessi käigus puhastada heitgaasid kahjulikest keemilistest ühenditest. Tahmafiltri (DPF) ülesandeks on püüda kinni heitgaasides leiduvad põlemata tahma- ja muud tahked osakesed (näiteks tuhk). Diiselmootoritel kasutatakse katalüsaatoreid ja kübemefilterid ka kombineeritult.

Loe lisaks “Uus, efektiivne ja säästlik DPF tahmafiltri puhastustehnoloogia”